tisdag, oktober 24, 2006

vem ringer på min dörr tidigt en tisdag morgon??

idag väcktes jag av ett pling på dörren klockan 07.55. min första tanke var att jag sov hos mamma, det var helgmorgon och expressen plingade på dörren. men insåg snabbt att jag inte alls var där. vem ringer på min dörr tidigt en tisdag morgon?? jag öppnade inte så jag får nog aldrig veta. men dom, kanske två medelålders män, stod utanför ett tag och pratade vid hissen. hörde lite senare att det plingade på en annan dörr i huset också.
jag som har tvättstuga idag och ville sova så länge som möjligt. nä jag kunde inte helt somna om.
är så himla förkyld också. inte alls roligt. men jag klarade nattet utan toaspring trots x antal koppar te igårkväll.
måste nog ta mig en sväng till konsum för att köpa frukt tills imorgon. sen har jag tvätten att ta itu med + laga mat. sen väntas det jobb. hoppas på en bra tisdagkväll och att min favoritkund kommer in.


hittat euro i min väska. vart fan kommer dom ifrån??

Inga kommentarer: