torsdag, oktober 12, 2006

äntligen fick jag arslet ur vagnen

seg dag idag. men rätt skön ändå. inte gjort så mycket. jobbat men det var inte speciellt slitigt idag. sen kom jag hem och då funkade inte internet. JAG HATAR MITT INTERNET. så jag skulle i lugn och ro sätta mig ner och äta en smörgås. med räkor och äggmajonäs på. men jag lyckades dra ner tallriken i golvet så den gick i bitar. jävla skit. kunde jag inte äta den smörgåsen. så jag har bara ätit ett äpple. asdåligt. sen tände jag i alla fall lite ljus och satte mig ner och skrev brev till ellinor. hennes brev har legat väldigt länge på mitt bord nu. men nu äntligen. nu har jag bara brevet till ehrin som ligger där och vill bli svarat på men det tar jag en annan dag. men jag borde ju svara snart eftersom hon flyttar från yuma nu i november.

fast egentligen skulle ju jag och a-m dricka öl ikväll eftersom jag är ledig imorgon. men hon bangade. tråkigt men kanske bara skönt endå. ska ju till optikern imorgon förmiddag me + skönt att sova lite. inte för att jag tror att jag kommer i säng tidigt ikväll bara för det dock.
sen fick jag sms av milla ikväll. inflyttningsfest på lördag. ska bli roligt. jobbar ju i helgen så det passar ju perfekt. umgås lite med vänner man aldrig träffar utan att det behöver bli vrålsent.

Inga kommentarer: