fredag, oktober 20, 2006

nog hatar jag mitt internet ännu.nu har det kommit till något slags stadie där fanskapet väljer att vara bortkopplat i flera timmar. och jätteroligt är det ju när man ringar och frågar vad som försigår egentligen? och får till svar att mitt fel som hängt kvar nu i x antal veckor igår vart åtgärdat men när det felet var fixat så uppstod ett annat fel och allt är bara jättestruligt i farsta strand just nu.att jag ska slippa betala räkning ska ske automatiskt säger dom. jag hoppas för guds skull att dom inte drar ordinarie summa från mitt konto när det är dax nästa vecka. då måste jag ringa och strula med dom. jag vägrar betala.

inte blev jag rik igår heller när jag rättade mina lottorader som mormor tippat åt mig. dumt. hade ju hoppats på att dra in en stor summa pengar. vart inte ett öre. brorsan vann 19 kronor. det skulle jag ju slå åtminståne. tji fick jag.

lugn dag på jobbet. skönt. sen tog jag en sväng i haninge centrum. kollade läget på det nyöppnade. den nya delen var ju snygg och fräsch i alla fall. resten såg väl ut som vanligt förutom att det var lite mer byggarbetsplats än vad det brukar. blir väl bra när allt är klart sen.

kan inte bestämma mig vad jag ska göra ikväll. känner både för att sitta hemma framför tvn och åka in till stan för att gå på a-m's klubb på bonden. eller ja, fd bonden snarare kanske?? vart så jävla seg efter att jag sovit en stund förut och patric är sjuk och ska inte ut som planerat. återstår att se om jag drar ut eller inte. blir ju tokfest imorgon så man kanske ska spara sig lite. pengarna håller sig ju också på sitt lilla avstånd nu fram till löning på tisdag.

insåg idag att jag nog inte alls kommer ha råd att åka till london i höst. eller innan jul i alla fall. men så ringde rene och sa det att hon inte heller skulle ha råd men att hon kommer vara ledig en vecka i januari. då ska vi försöka komma iväg till london. skulle vara askul verkligen. kanske ska kolla upp om man kan hitta någon info om den där rockbaletten som ska sättas upp där. kanske har jag sån otrolig tur att det är just då?

fan det bara regnar och regnar. regnet får mig nästan att bestämma mig för att stanna hemma ikväll. men om jag ska stanna hemma vill jag kanske ha något gott??? och måste gå till affären?

Inga kommentarer: