söndag, oktober 22, 2006

gårdagskvällen blev minst sagt hård

gårdagskvällen blev minst sagt hård. men det var väl tanken lite redan från början. fest hos mig, det var jätteroligt. jag var jättefull...redan då. jag råkade (vet inte hur det hände riktigt) tappa min brors nya mobil rätt ner i hans ölglas. som nyss var påfyllt. det var kanske inte så himla bra???
eftersom att jag hade fixat gästlista på ace så blev det som så att jag jonna marie och natta drog dit. andra halvan av gåutgänget färdades nog mot marie laveau.
men väl där hände det gamla vanliga. vi tappade bort varandra. jag och natta höll iallafall ihop hela kvällen. även med fredrik, daniel och vännerna där till. hade jävligt skoj. måste nog ta en titt i kameran. den kan säkert berätta en del. med tanke på att jag själv inte kommer ihåg så mycket.
det vart en jäkligt lyckad kväll, så här kul har jag inte haft på länge. hade kunnat stanna längre men när taxin gick mot farsta vid halv 3 så var det lika bra att hoppa in.

man kanske ska panta?

Inga kommentarer: