söndag, oktober 08, 2006

grattis till tjejen!

igår efter en runda på stan med min kusin åkte jag hem för att sova en timme. baksmällan gjorde sig ju aningen påmind.
men sen var det upp och hoppa för att fixa sig för kvällen. jag och a-m skulle till carmen och dricka ett glas vin sen vidare till ace för att gå in gratis och bara ta det lite lugnt och dricka lite mera. stackarn skulle ju upp tidigt och jobba idag.
sen kom jonna john och patric dit. så när a-m gått hem stannade jag kvar med dom. sen drog dom men då ville inte jag dra för då hade vi ju äntligen kommit igång. så då stanna jag med ida och en annan a-m. men jag slutade dricka innan klockan 12 så jag var ganska nykter där mot slutet. jag har bara ingen lust att ligga bakis idag med. jag som trodde att kvällen skulle bli tidig för att jag skulle ut me a-m stannade nästan till stägning och kom hem jättesent istället men det funkar det med.
erik var på ace, han har jag inte träffat på flera år nästan. kul att se honom. men vi prata inget. så där stod jag mellan 2 ex. mats höll ju till på dansgolvet. men honom pratade jag ju såklart med.
det var bara massa fula som raggade på mig igår. men jag fick en puss på handen av nån håkan. men sen fick han gå vidare.
sen lurade jag till mig pengar i baren också. hade köpt min drink för 74 kr. men kom tillbaka till borden med ett kvitto och 4 kr. jag betalade ju med en hundring. så jag gick tillbaka till baren. 4 kr stämnde ju inte ens det. 6 kr borde jag ju ha fått ändå. jag fick 26 kr av bartendern och när jag kom tillbaka till bordet så såg jag att jag tappat 20 kr när jag skulle rota fram plånboken. så där tjänade jag in några kronor minsann.

nu har helene fått en liten dotter. jag trodde faktiskt stenhårt på att det skulle bli en pojke men där hade jag fel.

Inga kommentarer: