onsdag, oktober 18, 2006

mina 10 åringar är ju för söta

jag glömde bort att sova idag. men jag är fortfarande vaken. helt otroligt. och jag har ätit mat idag. vilket jag aldrig gör eftersom det inte hinns med på mina onsdagar. allt äts ju på resande fot. men nu hade jag lite thairester kvar i kylen och det är på tok för lite för lunch imorgon.

mina 10 åringar är ju för söta. när jag kom till munsö idag så såg det inte riktigt ut som vanligt. dörrarna var stängda och därinne hade dom gömt sig i mörkret. och inte bara det, dom hade dukat upp med kladdkaka och saft. bara för att jag fyllt år. vilken överraskning. har varit mycket överraskningar tycker jag. jag är ju van att alltid veta och ha full koll men absolut inte nu.

tittar ju inte på lost längre eftersom jag kommer hem för sent och alltid pratar i telefon när jag kommer hem. nu ikväll såg jag lite mot slutet och jag undrar verkligen vad det är som hänt i den där serien, hänger verkligen inte med det minsta. men men...

Inga kommentarer: