måndag, oktober 16, 2006

måndagsöl

bytte ut min 25kr vinst på vägen till dansen men jag vann inget. dåligt. min 100kr vinst ska jag spara. den behövs i helgen. japp.
sen dansades det och det var roligt som vanligt. karin satte igång med hennes konstigheter efter lektionen. folk blev oroliga och tillkallade ambulans men jag har fått höra att hon bara fått sig en utskällning. allt det där är så stört.
sen drog jag och a-m till carmen och drack öl och vin. träffade ola där, han hade också helg :)
men nu är jag hemma och jag är jättetrött och jättenära 25.
finns bara en sak som kan göra mig väldigt besviken imorgon.
snart sova!!!

2 kommentarer:

Kalifen på Öfvre sa...

Nu e det tisdag s� grattis p� f�delsedagen d�!!! ...Antar jag s�vida jag inte har missuppfattat dina senaste poster..? :)

Jennie sa...

nej nej alldeles riktigt. nu har man fyllt år och blivit ännu äldre helt enkelt!!