torsdag, oktober 05, 2006

jag är för dålig på att gå upp tidigt.

och uppenbarligen väldigt bra på att sova. fan. satte klockan på 9.00 idag. trodde det skulle vara bra. kunde jag kanske få lite saker gjorda innan jobbet. bland annat gå på systemet kanske?? men nej. jag snoozade till klockan skrek 10.30. jag vet ju att något sådant är högst förbjudet. jag ligger ju vaken om nätterna. har hamnat i någon slags sömnsvårighetsperiod nu. klart som fan att jag, när jag ikväll måste lägga mig klockan 22.00 att jag sedan kommer ligga vaken i x antal timmar. om jag inte tar mig upp i tid på morgonen. och systemet hinns nog inte med idag då. måste laga ordentlig mat till lunch eftersom jag bara har fisk hemma typ. igår kväll frostade jag av mitt lilla frysfack med hjälp av köttkniven...det funkade sådär, men jag har i alla fall betydligt mer plats nu. och kan handla lite mat i helgen. men idag blir det fisk...lax med ris och sås. ja det får duga.

ska väl göra lite nytta kanske.

Inga kommentarer: