fredag, oktober 13, 2006

jaha men då var man genast mycket fattigare. varit hos optikern idag och betalat lite på mina nya glasögon. hade ju inte en tanke på att jag skulle lägga handpenning. men det fick jag göra, 500 kr. blir inte så himla dyrt ändå. jag betalar ju endast för den dyra bågen och med mitt glas (plastglas) + något som hette antireflex som kostade 600 kr extra går allt på endast 2295 kr. och då får jag ju faktiskt ytterligare ett par glasögon helt gratis. för dom har jag inte valt att göra något speciellt med så dom slutade på härliga 0 kr. helt fantasktiskt. vilket kap.
nu ska jag dock gå här dag ut och dag in i väntan på ett litet pip i telefonen som säger att jag kan komma och hämta dom. och betala det som återstår såklart.
sen ska jag ju prova en ny sorts lins med...men vad det kommer kosta vet jag inget om ännu. lika bra att inte veta.
en härlig höstdag idag, skönt att vara ledig. har redan tagit en sväng i centrum med mamma. nu vet jag inte vad jag ska hitta på innan jag ska möta upp några kompisar och vi ska åka ut till mamma på hennes jippo. homeparty. jä!
ska bli roligt. säkert lite pinsamt också. jag kommer nog drömma om stora rosa dildos inatt. för jag har ju hamnat i nån konstig jävla drömperiod nu. jag drömmer så konstiga saker. om konstiga personer. vad kommer allt ifrån???

Inga kommentarer: