torsdag, oktober 19, 2006

ja så det här känns ju som en härlig dag.

det har smattrat precis hela natten mot mitt fönster. jävla regn. jag som var helt slut igår, så trött att det gjorde ont. ville bara få sova. men såklart så är ju inte jag sån att jag kan sova även om jag är trött. tror jag har hört regnet precis hela natten. och dom få stunderna jag somna till väcktes jag av mina hemska drömmar. rätt stressiga också.
ja så det här känns ju som en härlig dag.
ska gå ner till konsum och handla något att äta innan jobbet. och så ska jag kolla mitt lotto. mormor har ju tippat åt mig. tänkte jag skulle bli lite rik nu men jag tvivlar nog samtidigt.

usch jag känner mig alldeles för trött för att jobba.
och ikväll är det hidden cameras. men jag ska inte med för jag har inte orkat ändra om mitt jobbschema + att jag aldrig skulle palla att jobba morgon på en torsdag. men hoppas dom är bra. var så jäkla bra sist på mondo.

Inga kommentarer: