torsdag, oktober 26, 2006

har ju alltid gillat sånt där

alltså, ibland blir jag skrämd av saker jag drömmer. varför fortsätter det och vart fick han luft ifrån?? konstigt.
varit hos optikern idag och provat mina nya linser. ska tillbaka om 2 veckor för att kolla läget. just nu känner jag mig inte vidare nöjd. ingen förändring. men har och andra sidan bara haft dom i knappt en timme.
idag har jag köpt en rolig "fylla i"bok. hemligt heter den och innehåller 400 frågor man ska fylla i för att lära känna sig själv. men den ska jag inte fylla i nu. ska vänta tills jag känner att jag har tid och lust. nångång när jag känner mig lycklig.
har ju alltid gillat sånt där.
idag fick jag födelsedagskort av ehrin. aningen sent men det är inte så noga. hon berättade att hon flyttar hem till florida nu. och jag som postade mitt brev till yuma igår. hoppas det hinner fram innan hon drar.
ska jobba ikväll. det är ingen vidare stämning på jobbet nu. men jag jobbar med anki både idag och imorgon och det är ju kul i alla fall.

Inga kommentarer: