tisdag, oktober 17, 2006

snart var den här födelsedagen avklarad

sandra var först ut med att smsa grattis imorse sedan gick mobilen varm ett tag men jag sov vidare.
sen var det ju dock dax att gå upp. iväg till wittingham och där fick jag min första lilla överaskning. tjejen i receptionen önskade grattis på födelsedagen och hälsade att det gjorde wittingham också och bjöd på behandlingen. fantastiskt. där tjänade jag in 360 kr.
sen lite promenad på söder innan jag tog tunnelbanan till farsta centrum för att handla på ica + köpa med mig thaimat hem.
när jag kom hem låg det en avi på golvet. hade visst kommit något stort paket till mig. väldigt spännande. började fundera om det kunde vara ehrin som verkligen prickat in rätt dag och allt. men när jag hämtade ut paketet kände jag igen sandras handstil. vad hade hon nu hittat på?? jag fick en Ior. vi ska ta hand om varandra när vi har svåra stunder. blev jätteglad. något helt oförväntat. igen.
sen har jag städat och gjort fint hemma för kvällens kalas. morbror med familj kunde inte komma eftersom viktor va hemma och hade feber. tråkigt. hade varit kul att ha hit viktor igen.
men vi andra fyllde glatt min lilla lägenhet, åt tårta och drack kaffe. hade trevligt.
nu måste jag nog varva ner lite grann för strax måste jag krypa till sängs för imorgon är det onsdag och onsdagar är ju som sagt onsdagar med allt vad det innebär.
imorgon kan jag äta tårta till frukost om jag vill. men jag tror jag sparar den till efter jobbet.

Inga kommentarer: