onsdag, oktober 11, 2006

någon som vill åka till london med mig??

royal opera house i london ska sätta upp en rockbalett med musik av white stripes. fett ballt. jag vill se. hm...undra när den har premiär?

annars har väl den här onsdagen varit som alla andra onsdagar. lugnt på jobbet. hem och styra lite för att hasta iväg till nästa.
nu sitter jag här, har just pratat med rene. vi fördriver vår tid hem från jobb tillsammans i telefonen på onsdagar och det är trevligt. som vanligt lite ont i magen eftersom jag bara äter struntsaker. kanske ska koka mig den majskolven som är kvar sedan igår??

spenderar nog lite tid här framför datorn för jag kan väl inte tänka mig att det är nåt sevärt på någon av mina tre kanaler?? sen ska man väl sova så småning om. imorgon kan jag ta sovmorgon för jag är ledig på fredag. får se hur det blir med det??

Inga kommentarer: