måndag, oktober 09, 2006

knappt existera och så både döv och blind.

nä men det var ingen bra start på den här måndagsmorgonen. mickes kassa funkade inte och flera samtal till store point gjorde ju inte honom på gladare humör. och eftersom allt krånglade för honom skulle han kolla hur det låg till med mig. om jag levde eller inte. genom att kolla ifall det fanns någon SL-statistik på mig. det gjorde det. jävla tur. annars hade jag med fått ett helvete. alltså, utan SL-statistik så finns du helt enkelt inte. sen har vi både varit döva och blinda idag för skärmen där bakom är trasig. så vi ser ingenting. och det härliga vädret fick oss att öppna dörren. då plingar inte klockan så då hör vi ingenting. härlig dag!! :)

idag fyller bror år, 21. grattis!! men jag ska dansa ikväll så jag kommer inte åka hem på kalas. jag hoppas han klarar sin födelsedag utan storasyster. men det gör han nog. utan problem.
om en vecka fyller jag själv år. ett halvt sekel. fy fan. man blir bara äldre och äldre.

jag hatar mitt internet. det har krånglat i 2 veckor nu, minst. kan dom inte bara fixa felet???

Inga kommentarer: