onsdag, oktober 25, 2006

idag har jag testat mig på det nya

trött som fan. inatt var en sådan där jobbig natt när jag vaknade hela tiden och var tvungen att kontrollera så att mina klockor var ställda och inte hade stannat. jävligt retligt. började inte så bra heller igår kväll när regnet smattrade mot fönstret när man skulle sova.
men har endå varit en ganska behaglig dag trots undervisning. eftersom jag dragit på mig en förkylning har jag inte orkat vara speciellt kreativ och hade ingen vidare ork att dansa i 3 timmar idag så jag kastade ut lite fritt arbete så jag mest kunde sitta och titta på. nu har vi lov och då ska jag ägna mig tid åt att skapa nytt material till mina tjejer och killar.

idag har jag testat mig på det nya (eller?) att boka tid hos husläkaren via internet. men det var ett jävla meck eftersom min emailadress var ett ogiltigt värde och man var tvungen att lämna emailadress. men det löste sig till slut och nu får vi se om jag får någon tid eller inte. helst innan mitt högkostnadskort går ut om 2 månader. jag måste kolla upp mina ben.

Inga kommentarer: