fredag, oktober 13, 2006

otursdag??

är ju fredagen den 13:e idag. jag slog ju sönder en tallrik i golvet igår och har haft en väldigt bra dag idag. men nu hann jag inte mer än att komma hem innan jag krossa min lila ljuslykta i golvet. min andra har ju någon annan redan haft sönder. nu har jag ingen :( jaja sånt är livet.

nu är jag ännu fattigare. men som tur är behöver jag inte betala förrän lönen kommit. så jag kommer inte märka av det. så det är ju bra.
hon som höll i partyt visade mig, och alla oss andra, men det var ju bara jag som hade piercing i tungan. en liten vibrator som man kan fästa i tungpiercingen. som man kan använda sig av vid oralsex. men en sådan köpte jag i alla fall inte. den verkade rätt tung att ha i munnen men säkert jätterolig ??!!
det var ett roligt homeparty, en annorlunda upplevelse. mamma var riktigt till sig i gasen.

Inga kommentarer: