onsdag, oktober 04, 2006

jävla regn

för att slippa vada till tunnelbanan sen när jag ska iväg får jag helt enkelt ta bussen till centrum för att åka tunnelbana därifrån. kanske fötterna håller sig lite torra i alla fall. vilket jävla spöregn det vart då. lagon tills jag skulle hem från jobbet. som alltid.
kanelbullecirkus på jobbet. tur att det bara är kanelbullens dag en dag om året. har dock inte ätit en ända. tog med mig lite smakprov på den nya kexchokladen hem dock. med mörkchoklad. riktigt god.

igår missade jag min tisdagsstammis helt. jävla fan. kassan valde att krascha strax innan han och hans bandkompisar skulle komma in och handla. så istället för att välkomna dom in fick jag säga "tyvärr måste jag stänga butiken i ca 10 min". och svor sedan för mig själv. ska nog flirta lite med honom. måste ju börja någonstans :)
fast nu ska jag vara ledig 2 tisdagkvällar i rad. så jag får börja någon annanstans helt enkelt.

har lite att styra med innan det är dax att hasta iväg till munsö.

2 kommentarer:

Kalifen på Öfvre sa...

Kanelbullens dag? Vad e det f�r ett p�hitt? �r det n�t Sleven och Pressbyr�n har hittat p� f�r att s�lja mer?

Jennie sa...

kanelbullensdag är något som borde förbjudas. den som har hittat på det dumma, ja vad ska vi göra med den människan?
10 kanelbullar för 65 kr....vilket jävla bullbakande.