söndag, oktober 29, 2006

jag suger på tvspel

igår satt vi hos fredrik (han själv var dock på släktträff) och drack drinkar. jag och tjejerna. det var trevligt. men jag ville ju till vänner och bekanta. men jag är inte den som är den som drar dit ensam bara för att ingen annan vill så jag hängde glatt med till ace. var ju dock tal om att gå vidare till spy bar senare men det var inget som lockade mig. åkte taxi in till stan och det gör man ju inte allt för ofta. väl där ville vakten inte släppa in fröken ru. efter vad som hänt förra veckan. men en gång är ingen gång. tyvärr är hon ett klantarsel ibland och numera portad från stället. bravo!!
kom hem samtidigt som tjejen som bor i ettan under mig...hon fick tydligen inget ragg ikväll heller :)
idag har jag mått ganska bra. hade ju tänkt hämta sakerna hos fredrik men hans flickvän var ju såklart omöjlig att få tag i. så jag hängde lite i centrum. såg några gamla klasskompisar som jag inte sett på år.
åkte till flempan på eftermiddagen för att äta tacos och spela tvspel. jag suger på tvspel. men det var roligt. och så rökte vi lite vattenpipa.

nu är det söndag kväll och jag vill inte ha måndag. vill inte gå till jobbet. sån jobbig stämning och jag vill bara att allt ska vara överstökat nu.

Inga kommentarer: