måndag, oktober 16, 2006

ta vara på dagen??

idag fick jag 10 stycken yezzlotter på jobbet. eftersom att jag så duktigt är schemalagt ledig på min födelsedag. efter mycket skrapande och utbyte av vinstlott så slutade jag med en vinst på 125 kr. får se hur jag förvaltar dom pengarna. satt ju längst bak i tåget och då har jag ju inga vägar förbi någon pressbyrå i vilket fall som helst.

min sista dag som 24åring? vad ska man säga, möjligen tragiskt? måste jag skaffa mig en ny hobby nu. typ leta gråa hårstrån när jag inte har något bättre för mig??
det har i alla fall varit ett fantastiskt år. förutom lite nu på slutet. eller hur man ska se det?! men jag vet faktiskt inte om jag har någon större lust att fylla 25. hade saker och ting varit annorlunda hade jag nog inte ens orkat tänka tanken men nu har ju dessa dagar fått mig att falla tillbaka lite.
ska i alla fall sova en liten stund sen innan det är dax att äta middag och sedan hasta iväg till dansen. sen är nog tanken att jag och a-m ska ta en kvällsfika eller så blir det måndagsöl. det visar sig. om det nu blir något av det. men det får vi hoppas. fast egentligen så borde jag ju verkligen städa för imorgon kommer hela familjen hem till mig på tårta.

Inga kommentarer: