lördag, oktober 07, 2006

regn regn regn.

igår firade vi martin som haft födelsedag i veckan. bjöds på tårta i flempan sen bar det vidare mot stan. debaser medis för att vara exakt. ingen kö när vi kom dit, skönt. men fan det sved lite att gå in. 120 kr i inträde + 20 kr i garderob. jaja. sånt som händer ibland. men det var trevligt. dock lite tråkig musik på stora dansgolvet ett tag efter att banden spelat men vafan. det funkade ändå. daniel och co kom dit med så vi var ganska många. roligt. han tyckte det var härligt att se mig lite mer nykter för en gång skull, har jag varit så jävla full på senaste tiden??? min gamla barndomskompis var där men det blev aldrig att vi pratade med varann.

satte igång datorn när jag kom hem inatt. varför vet jag inte. lät min msn så på i alla fall. som upptagen. jag sov ju.
klockan 08.58 vaknar jag med ett ryck eftersom att datorn låter. jävlar nu hade jag försovit mig var min första tanke. och det var inte lite heller. ruskade på huvudet och insåg att det var lördag. det var mats som ville konstatera att jag inte alls låg och sov. jag var ju online och hela den baletten. vi satt och prata en liten stund innan jag återigen intog min sköna säng. fy jag var bakis. men skönt att veta att man bara kunde blunda och sova vidare.

det har nog konstant regnat hela morgonen. jag ska om en stund åka in till stan och träffa cornelia. vi ska gå på moderna museét och se "CJ:s Fotoautomat". sen käka nånstans ute. inte träffat henne sedan mitten på juli så det ska bli roligt. men kan det inte bara sluta regna?

just nu vill jag inte göra ett skit ikväll men jag och a-m ska ut och dricka vin. eller ja, jag vet inte vart det blir men ut på ett eller annat sätt ska vi se till att ta oss. det blir nog trevligt. men jag ska ta det ganska lugnt. har ingen lust att vara bakis imorgon igen.

undrar hur det gick med jonna och hennes man igår?

Inga kommentarer: