lördag, oktober 28, 2006

jag fick sneda blickar med det var kul

idag har varit en sådan där trevlig dag som man inte har alltid. jag och anki hade en lugn och skön dag på jobbet. vi pratade inte så himla mycket om vad som komma skall och ska nu båda se fram emot den här helgen och inte tänka så mycket på all skit.
sen mötte jag min mor i centrum för att få min lilla leksak och annat som hon hade släpat med sig till mig.
för att sedan hasta hem och sova lite snabbt. eller inte för att ja somnade men blunda i 30 minuter och försöka slappna av lite kan göra mycket.
träffade morgan på söder. vi drog till string och käkade, satt där ett tag. sen följde jag honom till tunnelbanan innan jag själv gick mot ringen. träffade a-m lite snabbt i väntan på pat sen gick jag återigen till string för att sitta där ett bra tag till med pat och rene. drack te och snackade skit.
måste sett lite roligt ut...först sitter jag där och äter, pratar och har trevligt med en kille. sen lämnar vi stället och en stund senare kommer jag igen, men med en annan kille. haha, folket i soffan satt nog där hela dagen. jag fick sneda blickar med det var kul. sen kom rene :)
vi satt väl där till strax efter kl 20 sen åkte vi hem till flempan för att kolla film med martin och fredrik.
vi såg mysterious skin. jävligt bra film. hemsk. säkert baserad på en verklig händelse för det kändes som en sån film och sånt gillar ju jag. nä men den var riktigt bra. badkarscenen fick mig dock att vilja kräkas lite. fruktansvärt.
nu hemma och tanken är väl sova om en liten stund. trött som få.

Inga kommentarer: