söndag, oktober 15, 2006

grattis på födelsedagen!!

ja igår skulle jag som sagt på fest. jag hade vilat lite efter jobbet. gjort mig redo för kvällen, greppat systemetkassen och skulle iväg. men på tunnelbanan hände något konstigt. kände mig inte alls särskilt pepp eller att jag hade någon lust att träffa folk. efter lite velande hoppade jag av tunnelbanan i sandsborg. väntade 10 minuter (pga ett inställt tåg) på tunnelbanan hemåt igen. hoppade av i farsta centrum. slängde min vinare i soptunnan och gick till videobutiken och hyrde film och köpte godis sen åkte jag hem igen.
det var så mycket folk i videobutiken. valde mellan 3 filmer. men det blev "me and you and everyone we know" för att göra det lätt för mig så jag bara kunde komma därifrån.
pratade med rene i telefonen nån timme innan det var dax att sätta igång filmen.
mitt psyke har då spelat mig ett spratt...varför blev det så där??? i don't know.

inatt har jag drömt konstiga saker igen...

annars så har dagen på jobbet verkligen krypit sig framåt och fan vad tiden gick sakta. så jäkla tråkigt men det är ju så himla bra med pengar när man jobbar helg. så man måste ju verkligen. sen har vi ju världens sämsta stereo, går bara att få in radio haninge. inget annat funkar och cdskivor är tvärdött.
jaja jag har överlevt i alla fall och snart är den här helgen slut. snart är mitt år som 24 också helt slut.

Inga kommentarer: