måndag, oktober 23, 2006

snygga som fan är dom

konstigt att jag aldrig nämde igår hur äckligt jävla bakis jag var? var på väg att banga middagen hos mamma eftersom jag helst bara ville kräkas och det snurrade lite allt för mycket. men äta måste man och det hade jag garanterat inte gjort om jag suttit hemma. jag somnade igår rätt snabbt tror jag fan, men jag vaknade kl 03.20 nångång och låg vaken tills det var dax att gå upp nästan en timme senare. inte fan mådde jag så jävla bra inte. men det har gett med sig under dagen men jag känner att jag är på väg att få mig en rejäl förkylning. så jag tror att jag gör bäst i att bara vara hemma idag. inte iväg och dansa för att kanske verkligen bli sjuk? men det är ju sista lektionen innan lovet. tråkigt. men ja, jag kan alltid ändra mig. men jag har inte vilat något. för jag har hämtat ut mina nya glasögon. snygga som fan är dom. jävligt nöjd. och det känns bra. jag har ju en förmåga att kunna ångra mig. gick därifrån utan att ta en titt på andra bågar. men dom är skitsnygga. det här har jag lyckats bra med. men nog känns det lite konstigt. annan styrka på dom här. ser nog lite bättre nu än innan. fast att jag tyckte jag såg jättebra då. konstigt sånt där.

tänk om jag skulle vinna den där resan för 2 till spanien. det finns en möjlighet. men den är nog inte inom räckhåll ännu. skulle vara jävligt coolt. men vem skulle jag ta med mig då mån tro?? skulle vara jävligt ballt i alla fall. tänk om.

och så ska jag inte glömma bort max heller :) du är fan bra. kanske blir d fler gånger??

Inga kommentarer: