fredag, oktober 06, 2006

man får akta sig om man inte vill ha ett ekollon i huvet

okej. galen dag.
första kunden som ska handla på kort, är väldigt stressad. jag vet inte vad han exakt lyckas med, förutom att vara totalt förvirrad. men hur som helst drar han ur sladden till betala-med-kort-maskinen. sen var ju den stendöd tills dess att vi fått lite hjälp över telefonen. men det bidrog till en lite kaotisk morgon för mig. annars har väl dagen rullat på som sådan att fingrar har klämts, det har tappats drickaflaskor på fötterna. man har gått in i saker och så vidare och så vidare.
strax innan jag fick gå hem hörde jag den pinsamma historien om hushållsosten. hahaha. min chef hade fixat matlåda till dottern...bara det att när hon kommer till skolan och tror hon ska få äta lunch. ligger det en hushållsost i matlådan. så fel det kan bli. jag kunde dock inte sluta skratta. malin fick säga åt mig att gå hem lite tidigare. det var det roligaste jag hört. idag.
nu är jag trött. ska vila lite innan det är dax att börja styra upp inför kvällen. behöver inte tänka på middag heller. gjorde en extra portion igår till lunchen. så jag hinner med systemet innan vi ska fira martin ikväll.

Inga kommentarer: