torsdag, januari 31, 2008

Stockholm igen

Fan det är ju storm ute, hur ska jag kunna sova inatt?? Sov skitdåligt natten till idag också. Vet inte varför, jag bara vaknade och tittade på klockan hela tiden. Men aldrig såna där panik-jag-har-försovit-mig-helvete-jävla-skit utan jag kände mig lugn.

Jag är hemma i Stockholm nu. Snälla Caroline tog med sig min packning till sitt jobb så när jag kom till Norrköping efter skolan gick jag upp till henne och hämtade min satans tunga resväska. Gick upp till min lägenhet och slängde in mina kläder i garderoben och kollade läget lite. Vad jag behöver flytta ner och sånt där. Jag hoppas jag kommer trivas bra med människorna i min korridor och att jag överlever köket. Men jag tror det, det är superfint och det ligger jättebra.
Det var dock skittråkigt att åka bussen hem för det var så pass sent så jag ville inte somna.

Kollar lite Mighty Boosh live nu och skrattar gott. Sen blir det sängen. Godnatt!

Inga kommentarer: