onsdag, januari 16, 2008

ryktet sprider sig...

...men det är ju fortfarande så att jag inte vet om jag kommer komma in och det är bara om jag kommer in som jag ska flytta. jag kan lika gärna bli kvar här hemma och traggla på som vanligt.
har förberett mig nu på att jag kanske ska flytta nästa vecka och känner äntligen lugn över detta kaos.
nu ska jag börja förbereda mig på om det nu blir så att jag inte alls kommer in. att jag får vända hem igen. det skulle vara så otroligt tråkigt. jag skulle bli jätteledsen om jag inte kommer in när jag är så himla nära. blivit kallad på upprop och allt. fan det är ett jävligt elakt sätt att behandla sina reserver på. mycket av mina inplanerade saker skulle ju dock ha till fördel att jag inte kommer in. men åh...jag vill inte vänta. denna väntan.
jag vill inte vänta i kanske ytterligare ett år när jag är så nära och kan få chansen nu om en vecka.
jag var reserv till dansskolan första gången jag sökte dit. kom inte in. kom dock in på min reservplats andra året jag sökte. ska det bli en sådan repris nu??? ja isåfall så borde jag ju komma in till hösten om inte annat.

jag kanske blir kvar, men jag kan lika gärna komma hem igen. jag har ju min hemresebiljett bokad.

Inga kommentarer: