söndag, januari 20, 2008

min helg...

mighty boosh-kvällen hos mig i fredags var mycket trevligt. vi satt trångt i min soffa, skrattade och dreglade lite. jonna var världens sötaste när hon stod utanför porten och väntade på att bli insläppt. luktade brännt gjorde hon också.

i lördags var jag på jobbet och lämnade tillbaka mina nycklar. kanske får hämta tillbaka dom på tisdag dock. haha. sedan fikade jag med helene en stund. inhandlade en vit klänning som jag sedan var snygg i på kvällen. förfestade lite hos marie och sen var vi ute. men jag var varken full eller ute länge. faktiskt.

idag när jag vaknade och tog upp min nya vita klänning från golvet ser jag en röd drink som någon har spillt över min rygg igår. jag hoppas för guds skull att det inte är rödvin.
har packat idag. så lite som möjligt men det blir ju alltid mer än vad man kommer behöva. varit hemma hos natta och slappat lite i hennes soffa. ikväll har jag fyllt i csnpapper. pratat i telefon och försökt känna mig lugn. jag borde vara jättenervös men jag försöker låta bli.

imorgonbitti sitter jag på en buss påväg ner till linköping och ska gå på upprop. mitt liv kanske förändras helt på ett kick. jag hoppas innerligt att det går vägen och att alla håller tummarna för mig.
men om ett dygn tror jag dock att jag är hemma i min lägenhet här i farsta igen och lite ledsen över att livet är så orättvist.

tror inte att jag kommer kunna sova inatt om jag ska vara helt ärlig...

Inga kommentarer: