söndag, januari 13, 2008

en fantastisk söndagskväll...

...så fort dagens arbete var avslutat. hela den här helgen har varit otroligt lugn på jobbet och då går tiden så himla sakta. igår var vi en sväng på ugglanfestivalen på mosebacke. firade fredrik som fyller 25 år idag. grattis grattis!!!
ikväll åkte jag hem till helena och max. jag tog med mig en flaska vin, vilket visade sig vara helt fantastiskt gott rödvin. vi åt god mat, drack gott vin och samtalade. tittade även på villaannonser på nätet. jag har dock ingen dröm om en villa ute mot nacka men det är alltid kul att se hur folk har det i sina hem. tog en skön promenad till södra station och nu sitter jag hemma, tittar lite på min röra och tänker "imorgon".
har pratat med caroline ikväll. jag får bo hos dom några nätter i norrköping till allt löst sig med eget boende. känns jätteskönt. börjar känna mig lite lugn nu inför allt läskigt som kan komma att hända närmaste veckorna. går allt åt helvete nu skulle jag nog bli jätteledsen. snubbla på mållinjen lixom. nej tack, helst inte.

känner mig trött. trött på riktigt. inte mentalt utmattat trött som jag varit senaste kvällarna.
godnatt!!

Inga kommentarer: