onsdag, januari 30, 2008

klart

Patientpanelen idag var otroligt givande och bra. Jag missade bara dom två första föreläsningarna idag men jag har fått en ny fin lägenhet nu. Och den ligger ännu mer centralt mot den förra. Skönt att allt har löst sig. Pratade med hyresgästen till min egen lägenhet och nu är allt klart där med. Så nu har vi bestämt tid och dag för inflytt.
Jag känner ännu ett lugn. Skönt.
Nu ska jag plugga lite och gå upp och prata lite med min snälla släkting som jag bor hos, iallafall några nätter till.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Åh, va skönt att allt ordnat sig. Börjada följa ditt lägenhetskrångel och träningsvärk, och gud vet vad som om det vore en såpa... Fast... Mitt liv fick äntligen en liten dust av spänning... ;-)

Jennie sa...

ja gud, jag hade ju av misstag fått världens äckligaste lägenhet som inte alls skulle hyras ut utan renoveras ordentligt. men eftersom jag inte fick se lägenheten innan jag fick nycklarna så vart det ju jättetokigt. ja det var en jävla soppa.
nu är jag hemma i sthlm. men åh, vi bor mycket närmre varann nu :D

Sandra sa...

Japp, det gör vi verkligen. Då får ta mig tusan se till att träffas lite oftare också :-) Har vart å sett Juno nu. Helt underbar film.

Jennie sa...

åh jag ska se den nästa helg kanske med en kompis. men jag har den på datorn oxå så ser jag den inte med honom ser jag den på datorn. en kompis, jag lovar!