måndag, januari 07, 2008

idag har jag gjort nytta.

slutade kl 13 från jobbet. vad ska man då ta för sig resten av dagen om man inte har några pengar?? men har en fantastiskt äcklig lägenhet? jag åkte hem. torkade, dammsugade, våttorkade och sen, sen rensade jag i högen med alla viktiga papper från förra året som bara växt sig större och större. ätit lite för mycket chips nu så jag var inte alls hungrig på middag men mat måste ju ätas. jobbar tidigt imorgon med. blir sängen tidigt ikväll hoppas jag.
jag är nästan lite nöjd

kollade flygbiljetter till tokyo igår med. vad på ett ungefär det kan kosta. blir spännande och se om det blir någon tokyoresa i vår. skulle ju vara så jäkla coolt.

4 kommentarer:

PunkPrincess sa...

vad duktig du har varit.
själv är jag lite sjukis... alltså inte mycket som har blivit städat här inte, haha

jag vill träffa dig någon dag!

pusspuss

Jennie sa...

jag har varit lite sjuk. nu får det vara slut med sjuk.

jag vill träffa dig någon dag oxå. vilken dag ska vi ta??

puss

PunkPrincess sa...

ja, jag vet inte när kan du?
jag är ju snuvig nu men till helgen borde jag vara friskis!
hur uppbokad är du?

puss

nu måste vi sluta upp med att vara sjukisar!

Jennie sa...

jag jobbar hela helgen :(

hur har du det på måndag? ska nämligen vara på söder kl 11 o sen har jag iof tvättstugan kl 16 men har du tid skulle vi kunna äta en god lunch???