söndag, januari 27, 2008

min första helg i stockholm sedan jag lämnade staden...

...igår träffade jag camilla som ska ta över mina dansgrupper. vi träffades senast sommaren 2006. shit vad tiden går och vi är dåliga på att få till det. inhandlade även lite studiematerial när jag var i stan. tyvärr hann jag inte gå förbi erika och säga hej. tråkigt.
lördagkvällen bjöd på middag hos natta sen förfest och galen utgång med bara tjejerna. jenny var nog galnast av alla. åh hon var så rolig. jag blev bjuden på en mojito uppe i baren efter att jag skällt ut en kille eller om det var två.
det var en rolig kväll iallafall.

idag har jag varit hos mormor och morfar. fått en skrivare i present för att dom är så stolta och glada över ett jag kommit in på min utbildning så dom sponsrade mig mer än gärna med denna behövliga och mycket flashiga skrivare. som har fler funktioner än vad jag någonsin kunnat drömma om.
jag hade raclette på önskelistan så det blev det till middag. sen körde mormor och morfar hem mig eftersom att jag skulle släpa med mig både skrivare och resväska.

har nu packat resväskan full och har helt och hållet inte tänkt på att jag ska ha med mig toasaker. inte bara kläder. blir till att tänka om.

ska läsa artiklar om hur lärprocessen påverkar vårt lärande respektive BPL. sen ska jag sova.
godnatt!

Inga kommentarer: