tisdag, januari 29, 2008

vilken dag

jag går så jävla mycket i den här staden eller i linköping så jag får ont i benen. träningsvärken heter duga och det är ju helt galet. när jag gick av bussen här ikväll och skulle gå dom sista meterna så kände jag bara -inte ett jävla steg till. så motion är ju ingenting man går miste av när man bor i småstad och kan gå överallt. får ta hit min cykel så småning om.

imorse ringde jag om mina nycklar. jag hade fått fel nycklar. jag träffade fastighetskötaren och fick rätt nycklar. kom in i lägenheten. jag vägrar bo där. ska ringa imorgon igen och säga att det finns inte en jävla chans att jag flyttar in den lägenheten. vi får väl se vad dom säger imorgon. för dom har ju sagt att om jag är missnöjd ska jag återkomma snarast. dom får se till att ge mig en annan lägenhet. förstår inte att dom ens lämnar ut en lägenhet i det skicket.
slutar väl med att jag missar någon eller några av mina superintressanta föreläsningar imorgon. vill inte men jag måste ju fixa med lägenheten.

idag hade vi hälsodag på katastrofmedicinskt centrum. jag gillade studentprästen bäst, han bjöd på godis. en hel del poliser höll till i byggnaden med.

Inga kommentarer: