torsdag, januari 17, 2008

hur ska det bli, hur ska det gå....

imorse (inatt) när klockan ringde ville jag bara somna om. men har varit relativt pigg idag faktist. skönt. kanske jobbade jag min sista dag med niklas? kanske inte.
fick iallafall ett fint sms av rené idag. hon hade drömt inatt att jag kommit in på skolan. så hon trodde att det var så när hon vaknade. sen när hon satte på radion hade min låt spelats "to be with you" med mr big. så nostalgisk, så bra. hoppas det betyder något bra.

imorgon kanske är min sista dag på jobbet. fast jag tror iochförsig att jag kommer tillbaka nästa vecka. men det kan ingen veta. ska packa så smidigt som möjligt. vill inte släpa runt på en massa onödigt om det bli nödvändigt.

idag är hela köpenhamnsresan betalt och klar. jag vet inte ens om jag kan åka. kan bli en dyr resa för mig i slutändan. förhoppningsvis inte.

igår hade jag inget för mig alls. slappade i soffan framför olika teveserier. sen kom pat hit och käkade pizza. känns som att den här dagen är dömd för att bli likadan bortsett från pat och pizzan.

Inga kommentarer: