söndag, januari 06, 2008

rockabilly

jag är inte bakis, hallelulja!!
kände mig verkligen asrisig igår, efter en runda på ica kom jag hem och kände mig hur febrig som helst. la mig och sov en stund på soffan. när jag sen vaknade till liv kände jag att jag ville sova i soffan precis hela kvällen. kollade febern, tror inte min kropp kan ha feber, hade iallafall 36,9 och kunde inte skylla på det. jag hade ju lovat att gå ut. jag och natta skulle förfesta. jag hade in i det sista ingen lust att gå ut. men när jag och natta käkat pizza och börjat på ölen kände jag mig ändå lite pepp.
men vart skulle vi gå??? fanns ju inget kul alls igår. jag och natta bojkottade helt ace och jonna och marie bojkottade våra förslag. slutade med att jag, sjuk som jag var och inte egentligen ville gå ut, betalade 200 kr i inträde för rocketsroom's 2 årsjubileum på debaser medis. en rockabillykväll. natta är ju alltid sugen på medis och jonnas syster skulle vara där som hon gärna ville festa med. vi gick dit. men det var trevligt.
det var roligt att titta på alla som dansade lindyhop med. iallafall jag tyckte det var kul. jonna blev helt galen efter ett tag och klarade inte av mer bugg och gick därifrån.
min tanke var ju att gå hem tidigt men nej jag gick aldrig hem tidigt. men tog det lugnt med drickat så idag är jag fortfarande jävligt förkyld men inte bakis.

Inga kommentarer: