fredag, januari 04, 2008

18 maj 1980

mått bättre idag än jag kunde ana men fortfarande väldigt förkyld. behöva gå upp kl 04 var ju ingen hit men dagen flöt på bra men långsamt.
efter jobbet införskaffade jag ett par skor och ett superfint vinställ här på loppisen i farsta strand. endast 55 kronor totalt. kanon ju. hem och sova några få timmar för ikväll har jag och rene haft en trevlig men vemodig kväll på debaser medis. rene råkade vinna gästlista till förhandsvisningen av Control. så vi har varit och sett filmen, druckit öl och lyssnat till ett coverband som sjöng joy division låtar. och gratis. filmen var fantastiskt bra men mycket vemodig. och nu höll jag på att berätta något som jag inte ska berätta. finns väl andra som ska filmen skulle jag kunna tänka. jag håller tyst.
man blir lite illa berörd.


Inga kommentarer: