onsdag, januari 09, 2008

hemskt av mig...

jag har smittat ner stackars camilla med förkylning och feber. stackars mig som blev tvungen att jobba på min lediga dag, idag. men jag fick sluta lite tidigare. det var bra. men grejen är den att pga detta så har jag fått fyra stycken öppningar i rad. jag har aldrig någonsin i hela mitt liv gått upp kl 04 fyra dagar irad. kan man ens göra det??? tre vet jag att det går men innebär också sjuk trötthet. fyra? jag vet inte. är ju mitt uppe i detta experiment.

en tokyoresa ligger inom räckhåll. har kollat upp priser och datum och tror nästan att jag kommer bli en världsdel rikare under kommande halvår.
i slutet av april eller i slutet på maj åker jag. hoppas jag!!!!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Jaha... Tycker du verkligen att det är schysst att göra oss vanliga dödliga avundsjuka med ditt Tokyo-prat? Sluta genast upp med det!! Jag menar det. Jag vet vart du bor... ;-)

Jennie sa...

jag kanske har planer på att flytta oxå :P

eller typ nej. haha.

sover du hos mig i februari?

PunkPrincess sa...

måndag vet jag inte riktigt. har skola men jag vet inte riktigt hur länge... så jag vågar nog inte boka in något :(
och du har inte den minsta lilla gnutta tid i helgen?
puss

Jennie sa...

jo jag har kanske tid i helgen. jobbar ju till kl 16.30 bara.

så vi kanske kan lyckas med en träff under helgen om det passar??

p&k

Anonym sa...

Ja, troligen sa det ar