tisdag, januari 01, 2008

hata åka hiss

alla bara lämnar mig. här har jag sovit bort halva dagen och sedan legat resten av dagen i soffa. jag är skitpigg nu och alla bara säger godnatt och stänger ner. fast sen då börjar jag ju jobba kl 14 imorgon så jag tänker inte gå och lägga mig förrän jag är trött. vilket jag inte lär bli än på ett tag.
var så himla uttråkad så jag har nu sent på kvällen bakat sockerkaka. så jag sitter här, dricker te och äter min utsökta kaka och ska läsa en intervju med amber.
sen kanske det är hög tid att kolla lite mighty boosh och spung.

ikväll när jag låg här i soffan och kände mina ligga-i-soffan-krämpor och var rastlös så kom jag att tänka på hissfärden igår. fyfan. jag hade kunnat få fira tolvslaget sittandes på golvet i renes pyttelilla hiss med fredrik och marie. vi åkte ner först för hissen skulle inte ta allihopa. vi åkte ner men hann inte ner innan vi åkte upp och så åkte vi ner och så åkte vi upp några våningar och sen ner för att hissjäveln sen vill att vi skulle åka upp igen. dock bara några centimeter för sen fastnade fanskapet. okej vi bidrog ju själva till det mesta, fulla och glada + jag som var skräckslagen full och glad. resterande som valde att gå ner när ingen hiss kom hade ju kul med att trycka på knapparna på olika våningar.
jag hatar fan att åka hiss. men vi kom ut och fick springa till tunnelbanan för att inte missa den. sen väntade ju skrapans hiss. jag trängde in fredrik i ena hörnet så långt från alla knappar som möjligt. allt gick bra.

fy fan för att jobba imorgon men snart är det äntligen helg igen :)

Inga kommentarer: