tisdag, januari 22, 2008

syrra

helt jäkla otroligt. vart var det som det här livet var så jäkla orättvist? just nu vet jag inte. trodde det var rent av omöjligt för mig att få börja plugga till det jag vill och inte kom jag in på undersköterskeutbildningen heller.
men idag sitter jag här som nybliven sjuksköterskestudent i norrköping. fantastiskt.
har haft min första skoldag. fått min basgrupp och imorgon väntar tre stycken föreläsningar i missionskyrkan här i linköping. jag ska gå 2 månader här i linköping tillsammans med läkare, sjukgymnaster och arbetsterapeuter. HEL en introduktionskurs i Hälska Etik och Lärande. sen börjar sjuksköterskeutbildningen på riktigt.
nu väntar lite PBLläsning här på tältsängen hos cilla.

får se när jag har tid att skriva igen men till helgen kommer jag iallafall hem till stockholm.

Inga kommentarer: