tisdag, januari 01, 2008

hej 2008!!

nyårsafton igår firades på ett ganska så trevligt sett. vi styrde upp en god middag i högdalen. alla var relativt delaktiga i matlagandet även om fredrik mest bara uttryckte sig i ord och marie i handling. det var gott och vi vart otroligt mätta. sedan for vi iväg till studentskrapan och började lite lugnt hos niklas på våning 20. jag sprang lite fram och tillbaka mellan niklas lägenhet i den spygröna gången och johans lägenhet i den gula. en gång gick jag in i fel lägenhet och hamnade hos en ganska så otrevlig granne till niklas men sen lärde jag mig i vilken lägenhet han faktiskt bodde i. det var såååå mycket folk hos johan så vid tolvslaget så tog jag med mej jacko och paf till niklas inte lika fullproppade lägenhet. men under tiden jag varit borta så hade det dykt upp några underliga småkillar som var jävligt till sig i gasen. ingen visste riktigt vilka dom var och niklas trodde det var mina kompisar. vafan. nej.
slutade med att vi alla tog oss över till johan och festade där. mycket trevligt och jättemycket folk. sen när jag bestämde mig för att gå hem, eventuellt gå vidare till jack och olles fest så blev allt bara knasigt och jag satt där med ett par lägenhetsnycklar till en lägenhet som inte var min och jag kunde inte riktigt gå förrän jag lämnat ifrån mig dessa i rätt händer. fick efter mycket om och men tag i en förvirrad niklas som inte visste vart hans nyklar var. sen kunde jag gå. men då var skanstullfesten redan slut, jack hade dragit och jonnas mobil var avstängd så jag bestämde att den var slut och åkte hem.
på tunnelbanan hade jag sällskap med herrn som gillar mjölktuttar. jag kunde inte mer än att skratta och lova att jag skulle sparka av honom i gubbängen för hem till mig ville jag inte ha honom. haha.

idag. första dagen på det nya året som ska bli ett fantastiskt år känns det lite ångestladdat men jag är inte jättebakis. bara lite. jag gick upp 13.30 idag och det var otroligt skönt.

2007 skulle jag sammanfatta som ett roligt och helt okej förbannat jävla skitår. typ.

natta och jag var i london och hade superkul. jag och rene var i turkiet. det franska äventyret ska inte förglömmas. och jag har faktiskt lyckats bli såå förälskad i någon. men i fel kille.
jag har bestämt mig för att börja plugga men det går ju bara så dåligt och någon vill mig illa. låt mig få börja plugga vafan, dålig stil.
jag upptäckte the mighty boosh...nice.

jag har inga nyårslöften men jag ska börja plugga 2008.

Inga kommentarer: