fredag, januari 11, 2008

jag vill sova

usch jag mår riktigt illa. när hände något i mitt liv som gjorde mig så här jävla nervös?? sen har jag i och för sig sovit otroligt lite den här veckan och nu är jag bara så mentalt utmattad så jag vet inte vad. kroppen är nog ganska så pigg.
från att ha gått här och lallat och tyckt att livet varit lite orättvist så håller jag nu på att förereda mig på att ev börja plugga på heltid....i en annan stad.
jag har ingen stans att bo, ingen möjlighet att söka studentbostad. får inte veta förrän jag är på upprop om jag ens blir antagen. men jag har iallafall fått kallelese till reservupprop måndagen 21 januari. jag har mycket goda chanser att bli antagen till sjuksköterskeutbildningen i norrköping. men det finns inga garantier.
vill helst bara gå och lägga mig och inte vakna förrän jag vet om jag ska plugga och isåfall vart jag ska bo.
mitt huvud värker. jag har bara ätit en smörgås idag när jag rene och jenny fikade.
det här är så läskigt.


för övrigt händer ingenting denna fredagkväll. jag ska jobba hela helgen.

4 kommentarer:

PunkPrincess sa...

wohoooo - grattis!
max känner till den där utbildningen :)
och boende i norrköping verkar pissenkelt dessutom kan du ju börja hänga med max gamla polare, haha

men du... det är ju underbart!

pusspusspuss

Jennie sa...

jo jag har fått det klart för mig att boende inte är några problem. studentbostad får man på några dagar. men fram tills dess då?? ska jag bo i trappuppgångar då? nä men jag känner folk i norrköping men jag tycker inte om att tränga mig på...
igår kräktes jag till o med av att jag var så nervös....d här e sjukt jobbigt....jätteläskigt o kanske helt fantastiskt bra, jag får min utdelning nu på allt slit. kanske.
men lixom behöva åka till linköping på upprop o kommer jag in måste jag stanna i en vecka...annars e d bara o åka hem igen. urk.


skulle vi ses något i helgen? bara imorgon kvar ju?

puss

Sandra sa...

Jag tycker du ska ta ditt pick och pack och flytta till Norrköping. Så har jag närmare till dig. :-) Det kommer gå så bhra så bra det här ska du se. Det är förändringar man växer av ju :-)

PunkPrincess sa...

ja det är det ju...

hur ser det ut för dig?
du skulle jobba va?

jag kan imorgon, det är lungan :)

vad tycker du?

puss