fredag, februari 01, 2008

sover du?

Imorse hade jag verkligen ingen lust att gå upp. Men hade tid kl 10 hos kiropraktorn. Efter det gick jag hem till en otroligt bakis Helena och käkade frukost och pratade lite strunt. Helena lyckades med den fenomenala bedriften att somna mitt i ett samtal. Men jag killade henne under foten och hon var åter vid liv. Jag var bara glad att få träffa henne, gjorde inget att hon var bakis och uträttade toaärenden stup i kvarten.

Väl hemma har jag börjat röjja bland alla mina saker. Rensat bland mina kläder, ska slänga massor. Ta med min lite till Myrorna i morgon och en hel del ska ner i källarförrådet. Imorgon bitti har jag tvättstugan så då ska jag försöka springa ner med en del saker till källaren. På söndag kommer nog mamma hit och hjälper mig bära ner en del. Eller det beror väl lite på hur långt jag hinner själv imorgon.

Jag Rene och Natta har haft lite myskväll ikväll, hos Natta. Ätit pizza, massor med godis och kollat på lite av varje på teven, bl.a Let's Dance. Rene drog hem lite tidigare och jag och Natta satt kvar framför teven en stund. Märkte att Natta somnat efter ett tag. Vad är det med folk idag? Två på samma dag som somnat i mitt sällskap. Vad fan ni ska ju vara glada att se mig nu när jag är hemma i Stockholm. Haha.

Jag vet inte om jag ska ta itu med något eller om jag ska kolla lite Mighty Boosh och sen sova. Har fått en fysiologibok idag som jag beställt. Ska jag bläddra lite i sen, dyr var det också.

Inga kommentarer: