söndag, februari 03, 2008

lite lätt ångest

igår rev jag runt i min lägenhet....packade lite och försökte komma någon vart. hade ju även tvättstugan på förmiddagen. jag glömde bädda nytt i sängen så när jag kom hem inatt lite lagom jättefull efter en helkväll på underbara bar så fick jag dra fram sovsäcken och slänga upp på sängen. jag sov inte bra alls kan jag tala om.
och idag har jag väl mest insett att det är ingen idé att bädda om för jag ska ju ändå flytta. då det blir sovsäcken inatt igen.

idag har mamma och jag varit några vändor ner i källarförrådet med massa saker. vart kommer allt ifrån? fan vad man samlar på sig saker. just nu har jag soffa och säng kvar i lägenheten och sen en del småsaker utspridda men jag vet inte om jag kan se något slut på den här flytten. hur ska jag få min lägenhet tom och inflyttningsbar? jag undrar då det. jag får lämna det så här. imorgon bitti går tåget till norrköping. nästa lördag får mamma komma hit igen och ta nya tag.
på söndag går flyttlasset. om en vecka kommer jag nog känna min första hemska hemlängtan. ser jag inte fram emot faktist. hoppas verkligen jag kan få det fint och mysigt i mitt rum.

fan jag som skulle bli duktigt och börja skriva med stora bokstäver och sådär. det har jag helt missat idag. jaja.

varit på debaser medis ikväll och druckit öl, kollat på aright!!, träffat världens snyggaste och han var snäll, det gillar vi. det var en trevligt kväll, många band var riktigt bra. men jag hoppas verkligen för aright!'s skull att dom går vidare och får spela i köpenhamn. väntar med spänning.

igår tog jag en fika med min gamla mellanstadiebästis, vi har inte träffats sedan 2005 och då sprang vi bara in i varann av en slump vid björnsträdgård. det var väldigt kul att ses iallafall och det skulle vara roligt om man kunde vara lite duktigare på att hålla kontakten.

jag är inte alls förberedd inför morgondagens basgrupp. och till tisdag har jag massor att göra. mycket läxor är det. fuck att det här med flytt ska ta så mycket tid.

ska krypa ner i min sovsäck nu. godnatt!

Inga kommentarer: