tisdag, februari 05, 2008

Jehovas Vittnen

Idag hade vi storgrupp. Så delades vi in i tvärgrupper. Intressant att arbeta med nya människor. Vi fick ett nytt scenario att arbeta med. En kvinna som kommit in medvetslös för operation, utan blodtransfusion skulle denna kvinna dö. I hennes plånbok fanns ett litet kort som visar att kvinnan är Jehovas Vittne.

Träffat en tjej idag som är min granne. Hon guidade mig i köket. Vilket jag är otroligt tacksam för, nu vet jag vad jag ska ta med och vad jag inte behöver ta med. Jag vet vilka skåp som är mina och vilka hyllor i kylen som är mina och sen ska jag ta en låda i frysen också. Mitt kök är otroligt rent varje gång jag är där. Men när jag väl flyttar in kommer det säkert jämt vara lite svinigt. Inte på grund av mig såklart. Dom kommer väl bara visa sina riktiga jag när jag väl bor där. Ska sova första natten där på söndag. Spännande.

Har fotat lite idag. Men har inte sladden med mig självklart så jag kan lägga upp några bilder. Ska visa vart jag bor så småning om.

Inga kommentarer: