torsdag, februari 14, 2008

Alla Hjärtans Dag

Idag vill jag bara tacka Malins pojkvän som kommit hit idag för att han har lyckats hjälpa mig att installera min jävla förbannade cepeskrivare. Vet inte vad jag hade gjort utan honom. Han gjorde lite si och lite så och kopierade lite där och gjorde lite här och sen var det klart. Det hade jag garanterat inte lyckats med helt på egen hand.
Men nu är jag nöjd och äntligen kan jag skriva ut saker. kopiera kan jag också göra den dagen det behövs. Nice.

Nej nu ska jag sova, imorgon väntar en lång dag. Skola, åka hem till Stockholm, middag hos mormor och morfar, sen öl med Jens. Såvida han inte bangar vill säga.

Idag har jag förresten fikat med John Linda och lilla Elliot. Jag tyckte han var jättelik John. Jag var nog den första som tyckte det har jag för mig Linda sa.

3 kommentarer:

PunkPrincess sa...

du är så duktig
hoppas skolan går bra!

djurtapeten är på plats vet du... blev bättre än jag hade hoppats på!

sideboardet är uppe nu också, allt börjar äntligen ta sig :)

hoppas allt är fint med dig raring

pusspuss

Jennie sa...

nu är min lägenhet uthyrd. skrev kontrakt och lämnade ut nycklar idag.

åh jag måste komma o hälsa på er snart så jag får se. eller snart kanske det är dax för inflyttningsfest till och med??

puss puss

PunkPrincess sa...

ja, det får vi se till att styra upp!

vad skönt att allt har löst sig med lyan :)

och allt det andra också

miss u

pussepuss