tisdag, februari 12, 2008

Tisdag

Idag har jag velat slänga både dator och skrivare hårt i väggen. Vet inte om jag nånsin kommer få min jävla skrivare installerad. Nu har jag iallafall beslutat att låta min dator vila så jag inte kraschar den helt och hållet.

Hanna kom till Norrköping idag så vi käkade lunch, det var väldigt trevligt. Har inte sett henne på snart två år. Men hon var sig lik.

Obligatorisk biblioteksguidning hade vi idag, vi Norrköpingsstudenter som håller till i Linköping för tillfället. Fyra stycken var vi där. Starkt jobbat. Sedan gick jag en sväng till Myrorna, åh vilken fantastisk butik. I like. Jag köpte en spegel.

Kristoffer och Malin som bor i min korridor har bakat kladdkaka ikväll och bjudit på. Medans vi satt och åt det passade Wille (hunden) på att bajsa i grannkorridorens kök. Lite irritation uppstod om man säger så men det var snabbt ur världen.

Borde verkligen sova nu, ska åka med 07.00 bussen imorgon. Har föreläsningar hela långa dagen. Ska nog ta med mig kaffe i en termos tror jag.

Inga kommentarer: