söndag, februari 17, 2008

Bakismorgon

Ibland har jag funderat lite på varför man alltid kom hem så jävla sent när man var ute när man var yngre. Sådär 20 någonting. Vad gjorde jag egentligen annorlunda då som jag inte gör nu?

Igår samlade jag ihop oss hemma hos Rene och vi hade en trevlig, ganska så stillsam förfest. Sen följde inte alla med ut men majoriteten av oss drog till Debaser Medis. Jag har nog aldrig haft så kul åt Natalie förut, hon var en galen kvinna. Hon dansar ju inte så mycket men igår var hon helt galen på dansgolvet och det var underhållning på högsta nivå.

Har sovit hos mamma den här helgen, något jag kommer göra ganska ofta framöver. Men vad fan. Rene höll mig sällskap i telefonen till jag kom hem. Bara det att hon hade hunnit hem och låg under täcket och nästan sov...och då stod jag fortfarande kvar på Gullmarsplan och väntade på min förbannade jävla nattbuss.
Där är förklaringen som jag hade glömt, eller förträngt, till varför man alltid kom hem mycket senare när man var yngre.

Men hade det inte varit för att jag nu sitter och väntar på att morfar ska komma och hämta mig och lite packning för att köra till Norrköping så hade jag nog sovit något annanstans inatt. Det hade jag verkligen gjort. Morfar är för övrigt sen. Han ville ju helst starta kl 10.

Inga kommentarer: