måndag, februari 11, 2008

Måndag igen

Igår satt jag uppe ganska så sent. Kunde inte riktigt somna men jag vaknade ur en obehaglig dröm imorse när klockan började ringa. Mobilen och klockradion är inte ställda samma tid men ringde precis på sekunden samtidigt. Någon klocka går helt enkelt fel.
Kostade på mig att åka pendeltåg idag för jag ville sova en extra timme. Nu blir det campusbussen resten av veckan. Hade storgruppsseminarium på psykkliniken imorse. Höll föredrag i våra olika professioner om våra yrkesspecifika dagar förra veckan. Intressant.
Slutade ganska tidigt idag. Varit helt fantastiskt vårväder. Men jag har varit inne hela dagen. Har lagat massa mat och fryst in, nu är det ekonomisk som gäller och matlådor ska medtas helst varje dag.
Hemma i Farsta har mamma mormor och morfar illa tvunget fått städa min lägenhet men co ska köra mig och mina resterande grejer ner till Norrköping på söndag så det känns ju lite bra iallafall. Så jag kan få det komplett här och kan göra det mysigt. Idag har jag träffat min granne. Han jag bor vägg i vägg med. Och han har en hund. Jag vet inte om man får ha hund men han har det, det var fin. Kommer inte alls ihåg vad den hette.

Jag försöker installera nåt i datorn till min skrivare. Det tar sådan tid, jag fattar inte. Och det går inte att avbryta skiten heller. Man blir ju tokig.

Nej nu ska jag nog läsa lite. Har en dokumentation att skriva också.

Inga kommentarer: