fredag, februari 08, 2008

Härliga fredag, eller?

Idag slutade jag helt plötsligt kl 12 istället för kl 16. Så jag bestämde mig för att kosta på mig en sistaminutenbiljett med tåget hem istället för bussen som skulle gå kl 19. Kom hem tidigt och hade planer på att hitta på något ikväll men min post som låg innanför dörren, bl.a från Csn och från Svenska Bostäder gjorde mig på dåligt humör. Tappade suget helt så jag sitter hemma i min säng. Jag har ju bara en säng kvar i Farsta och teven. Mat-Tina är helt fantastiskt bra i Let's Dance, vilket är mitt fredagsnöje tillsammans med en påse popcorn. Men jag har faktiskt packat lite också. Imorgon förmiddag kommer mamma hit igen och så ska vi fortsätta vårt projekt att få min lägenhet tom och redo för ny inflytt nästa helg. Men jag ser slutet väldigt långt bort. Så mycket saker...

Inga kommentarer: