söndag, mars 02, 2008

Jag ska aldrig mer dricka alkohol (den här veckan)

Jag är så bakfull idag så det finns inte. Ssk-sittning igår, vi började förfesta hos Veronica redan kl 16.30, sen sittning på Trappan. Efter den var det mellanfest hos Anette och självklart tillbaka till Trappan på eftersläppet som var 90talsfest. Sjukt billigt i baren är det ju när det är studentfester. Jag hade lite svårt att behärska mig. Hade önskat jag struntat i den där ölen och ölen efter den och den där konstiga shoten. Krypavstånd hem är dock bra.
Det var jätteroligt att träffa ett gäng av mina nya klasskompisar och festa ihop. Och som tur var så vart jag inte äcklig och odräglig förrän efter att jag lämnat stället.
Jag har ont i kroppen idag efter alla vändor över toaletten. Minns att jag inte på något sätt kunde få upp säkerhetsnålen jag hade i mitt skärp igår. Imorse vaknade med alla lampor tända och endast iklädd mitt röda skärp. Hur fan fick jag då av mig kläderna om jag inte fick av mig skärpet?? Det undrar jag.
Eftersom jag är ett vrak idag har jag hållt mig på mitt rum. Var tvungen att gå ut och visa mig vid ett tillfälle. När jag var i behov av te och en knäckemacka för att försöka lindra min ynkhet. Mår iallafall lite bättre nu när jag fått i mig den där knäckemackan.
Klockan blir bara mer och mer och jag har inte börjat plugga. Så nu känner jag mig inte bara skakis och svag utan stressad också. Skulle vilja vara sjuk imorgon men det går ju inte för sig. Tentan börjar ju närma sig så all info kan vara viktig info nu. Och jag behöver ju öva på mina problemformuleringar.

Jag vill sova, dra täcket över mig och sen inte komma fram därifrån.

2 kommentarer:

PunkPrincess sa...

hehe, då vet du precis hur jag kände mig den där dagen :)
det gör så ont, så ont i kroppen. men jag lovar att du kommer dricka igen inom kort.

vad mysig din lägenhet ser ut förresten, såg att buddha har fått följa med, det var ju bra!

saknar dig tjejen - känns så konstigt att du bor där nu... men vi ses när du är på besök nästa gång - det måste vi se till!

vårda kroppen

pusspuss

Jennie sa...

ja du jag har tänkt på dig idag när jag mått så här jävla dåligt. det är så fruktansvärt att må så illa.

klart att buddha skulle följa med. han ska ju inte behöva bo i mitt källarförråd heller. där kan ingen prata me honom.

men vi bestämmer en dag då vi ses. helgen innan påsk e jag hemma fredag-söndag. då kanske?

saknar dig. puss o kram!