söndag, mars 09, 2008

Skön Söndag.

Träffen med dom gamla vännerna från förr var över förväntan trevlig igår. Mycket trevlig. Vi stannade på på Underbara Bar till stägning och jag är väldigt nöjd med mig själv att jag inte drack så himla mycket igår. Jag har varit nog så trött idag.

Vaknade tidigt idag, sov väl inte så himla bra, men gick inte upp ur sängen förrän ganska så sent. Skönt att för en gång skull få sova ut. Gårdagen var ju full rulle hela dagen + tråkiga nyheter.
Har bara slappat hos mamma, pluggat men inte mer än nödvändigt, och ätit middag. Sen tog mamma en promenad med mig till bussen och så åkte jag tillbaka till Norrköping.

Jag missade "I en annan del av Köping" idag. På grund av bussresan hem. Är supertrött i ryggen och måste verkligen stärka den nu genast.
Kollar på Walander, ska väl förbereda lite för redovisningarna imorgon och sen kanske sova.

Jag och Helena har bokat in en myskväll på Torsdas när jag kommer till Stockholm igen, ska bli supertrevligt och jag ska sova över.

Inga kommentarer: